Sköna fredag.

Hej Raffe.
Måste säga att det här är nog den underbaraste fredag jag har varit med om på väldans länge.
I dag är jag så glad. I dag börjar jag mitt nya liv ekonomiskt.
I dag behöver jag inte vända på varenda krona som jag fick göra föut.
Börjar tro på att det finns en gud eller något som har hört mina böner.
Alla skulder och smålån som jag hade är lixom bortblåsta *lol*.
 
Nu är det i alla fall fredag och nästan långledigt. Jobbar måndag och sen jobbar jag inget för än nästa fredag.
Det skall va fan om inte jag hinner vila upp mig lite nu :).
 
I morgon blir det att köpa de resterande julklapparna och julmaten som jag skall ha med mig till Laijla och Christer.
I går kväll tog jag fram julskinkan ur frysen. Den skall få tina långsamt så det blir det bästa resultatet.
Jag längtar som fan till julafton.
Nu skall jag gå och ta lite glögg och kolla lite på tv.
Ha det bäst allihopa.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0