Skön-lördag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och började dagen med en underbar sovmorgon. Sen låg Tristan och jag och mornade oss fram till halv tolv. Det är underbart.

Idag var Bella och jag och köpte de sista julklapparna och den sista julmaten. Sen åkte vi och köpte nya skor till Bellan.
Asså. Sjukt skönt att åka och shoppa när pengarna räcker till och blir över.

I dag bakade Bella pepparkakshus och sen satt vi upp julgranen.
Det är så fint här hemma nu.
Kommer ihåg när jag hade flickvän å när vi var samlade och klädde granen tillsammans. Det var en fin tid. Måste faktiskt erkänna att jag saknar livet att ha flickvän.
Men livet jag har nu är helt underbart det också.
Att bara få va med Bellan och julstöka och ge henne det alla barn har rätt att få. Asså en fin jul att minnas. Inget går upp mot det.

Nu skall jag fortsätta är att se på film.
Ha det bra alla vänner.
Pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0