Onsdag.

Hej Raffe.
I går var det julafton. Och det var en lyckad dag.
Massor av god mat och massor av julklappar och en underbart sällskap.
Vi var hemma runt nio tiden.
Jag la mig på soffan och kollade på tv till jag skulle gå lägga mig. Jag kände mig så nöjd med gårdagen.
 
Nu är det ett helt år kvar till nästa julafton.
På nyårsafton skall jag eventuellt åka ut på landet. Bellan skall vara hos sin mamma på nyårsafton och då tänkte jag fira där ute. Det skall bli nice.
 
I dag skall vi över till syrran å äta lite rester från i går. För det vart rätt mycket mat över. och det är synd att slänga den. Så det blir rätt bra.
 
I går var det tionde veckan jag gick in på att vara utan cigg. Nästa vecka vecka är den sista veckan utan nikotinplåster. Trodde det var den här veckan. Men jag hade läst fel på plåsterasken.
Måste erkänna att jag är rätt stollt över mig själv.
Det märks rätt bra i plånboken att man inte röker längre.
 
Nu skall jag fixa lite här hemma. Ha det bra alla vänner och ha en fortsatt bra jul.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0