Onsdag och lillördag.

Hej Raffe.
I dag är det onsdag.
Halva veckan är gjord och nu börjar jag räkna ner till helgen.
Har precis duschat och sitter nu med en kopp varmt te. Tänkte sätta mig och kolla lite på tv. Men ville skriva lite först.
Nu i kväll har jag gjort i ordning alla papper som jag skall ha med mig till banken på måndag.
Måste säga att det känns lite nervöst.
Snart är det söndag också och dags för årets första julbord.
Både jag och Bella längtar som sjutton.
I går var jag föresten inne på åttonde veckan utan cigg. Det känns så otroligt bra.
Nu när jag ser andra röka så blir jag inte ens lite sugen. Jag blir jävligt äcklad. Asså. Lukten från en människa som precis har rökt, får mig att bli illamående.
Den här gången kommer jag inte att falla dit med rökningen igen. Dels för att jag inte har någon som pussar mig så jag blir sugen på en cigg. Sen för det andra så blir jag äcklad av tanken.
Men men. Varje rökare måste inse att dom är en stor idiot innan dom fimpar för gått som jag gjort.
Till sommaren kommer dom flesta att sluta röka pga att dom inte har råd å köpa cigg. Jag hörde att ciggen skall gå upp till 90 kr/pkt till sommaren.
Jag hoppas dom höjer ännu mer.
Nu skall jag kolla på tv. Ha en bra kväll alla vänner.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0