Måndag.

Hej Raffe.
I morse var jag bra trött. Jag sov lika bra i natt som en övertänd pundare ungefär.
Hade fikat i går kväll med Laijla och Christer. Det var ju andra advent. Och då var det mys fika.
 
Senare på kvällen var det filmen Ghost. Å den gick ju inte slita sig från. Så jag var inte i säng förän vid ett snåret.
Och sen låg jag och vände och vred på mig. Asså. Sånt är skitjobbigt.
I kväll lär jag somna som en vaggad bäbis tror jag. Det känns så nu i allafall.
 
Nu är jag nästan färdig med all julmat. Två julklappar är inhandlade. Jag tänkte köpa några julklappar på Ålandsbåten också när vi åker på söndag.
Nu skall jag hoppa in i en varm dusch. Jag känner mig frussen.
Sen blir det nog tvn en stund och sen knopplådan.
Ha det bra alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0