Måndag.

Hej Raffe.
En superskön måndag trots att jag hade skitsvårt att sova i natt.
Men det är truckvecka på jobbet och jag jobbade kort dag i dag. För jag skulle till banken.
 
Nu har jag blivit godkänd att bygga om mina lån så jag får en bättre ekonomi. När alla räkningar är betalda så kommer jag ha ca 6000 kr kvar. Asså. Så bra har inte jag haft på länge. Typ aldrig.
På fredag skall jag skriva papper och sen börja leva ett gott liv.
 
I går var jag och Bellan till Åland och åt julbord. Det var jättemysigt trots sjögången.
Vi sa att vi skall åka till finland nästa gång och vara borta i 24 eller 36 timmar.
 
I kväll var jag över till Laijla och Christer och adventsfikade eftersom vi inte hann med det i går.
Nu blir det en varm och skön dusch och sen lite god glögg.
Tänkte att jag skulle smaka på min baileys hazelnut som jag köpte på båten.
Ha en underbar kväll alla läsare.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0