Kan inte sova..

Hej Raffe.
Kan inte sova. Undra om det är fullmåne ute.
I kväll har broder visat vart han vill stå. Han tog bort mig som vän på Facebook efter ett inlägg.
Han hade gått ut med att han och Annelie blivit ihop igen och skapat ett förhållande.
Då skrev jag "Känns fel å använda ordet grattis. Men grattis för 111:e gången".
Det gillade inte han och då tog han bort mig.
Asså. Han var väl packad igen. Men han får som han vill. Jag har blockerat honom nu. Jag behöver inte ha han på fb. Han är en fara för allmänheten.
Om folk bara viste hur han är.
Men nu när han inte vill va min vän längre så kanske all fakta om den mannen skall fram.

Nu skkall jag läsa lite för att vänta på John Blund innan han kommer.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0