Fredag.

Hej Raffe.
Fredag igen. Jobbat måndags och i dag och nu är det ett par dagar ledigt igen.
Sen på måndag kväll bär det av ut på landet. Skall fira nyår där ute. Det kommer att bli så otroligt skönt.
I dag efter jobbet var jag förbi biltema och skulle köpa lampolja till lycktan. Men den var slut. Så jag får testa på ÖB i morrn.
 
Lustigt att på tisdag kväll blir sista gången med nikotinplåster. Det känns faktiskt skönt och tänka på att man måsta byta å så där. Och det är ju faktiskt nyårsafton och jag har hållt mitt nyårslöfte.
Det roliga är att carro och hennes pojkvän och Laijla och Christer skall fimpa på nyårsafton. Det känns nice att fler tar beslutet att fimpa innan det är för sent. Sen till sommaren kommer folk inte ha råd att röka ändå när cigg priserna schockhöjs.
 
Nu skall jag jag spela lite data och sen blir det nog någon film innan sägen.
Ha det bra alla glada.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0