Första advent.

Hej Raffe.
Första advet i dag och nu är det snart julafton. Det är nästan som man börjar nedräkningen nu.
I dag blev det en otroligt skön sovmorgon. Tristan och jag gick inte upp förän vid halv tolv. Det är skönt å ligga och dra sig och mysa i sängen.
 
I dag har jag satt på vinterdäcken på bilen också. Så nu åker jag lagligt i vinter.
När vi hade ätit middag så gick vi över till Laijla och Christer på advetsfika. Det är liksom tradition att vi gör det varje advent. Nästa helg som är den andra advent, kommer dom över hit. Asså. Sånt här adventsfika är så jäkla mysigt.
 
På tisdag är det 7:de veckan sen jag fimpade. Asså. Jag är så stollt över mig själv.
Snart är det den 15:de och då är det julbod på Ekrö linjen.

Vi längtar som sjutton dit.
Nu skall jag gå och sätta på en kopp te. Sen blir det "Polar expressen" som Bella och jag skall kolla på.
Ha det gott alla vänner.
Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0