Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag och i dag är jag jättetrött. Jag ser verkligen fram emot helgen.
I dag kom Coop hem med mina matvaror som jag bställde i går. Så nu finns det mat ett tag fram över.
 
Hela den här veckan har jag dragit ner på rökat och det känns faktiskt ok.
I dag köpte jag nikotin tuggummi som jag kan ta när jag känner obehag.
När pappa levde och jag var med han på Ersta sjukhus så lovade jag honom att jag skulle försöka sluta röka när han hade gått bort. Och det är dags att ta tag i det nu känner jag.
 
Nu kommer det gå lättare också att sluta röka. Nu har jag ju ingen flickvän som röker och luktar ciggarett.
Det var det jag föll dit på sist när jag försökte sluta röka. Men jag känner nu att inget skall få stoppa mig.
Jag funderar på att åka ut en vecka på landet och sjukskriva mig. Den första veckan är sjukt jobbig när man skall sluta. Därför tror jag landet är en bra utväg.
 
I morgon skall jag börja jobba kl sex och jag slutar vid kvart över ett. Det känns skönt. Så när jag kommer hem så packar jag och tvättar upp en maskin tvätt. Sen drar jag ut på landet.
Hoppas inte lingona har blivit övermogna så man inte kan ta reda på dem. För jag tänkte försöka plocka lite å göra egen lingonsylt.
 
Nu skall jag hoppa i en varm och skön dusch. Sen är det nog en Johan Falk film innan sägnen.
Natti natti alla vänner.
Pössss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0