Tisdag.

Hej Raffe.
I dag är jag inte lika trött som igår.
I dag kändes det bättre att jobba. För idag kom vi kapp lite. Men långt ifrån helt.
 
Jag skutade vid tretiden i dag. Det var ett första samtal på skolan och jag gillade Bellas lärare jättemycket. Dom verkar vettiga. Ribbyskolan är en fin skola. Så det är inte undra på att hon trivs där.
 
Till middag i dag blev det en jättegod kyckling gryta och till et blev det pommes.
Semestern är ju över nu och det är dags att ta tag i kilona igen. Från och med nästa måndag är det diet och träning som gäller. Det låter jobbigt. Men jag känner att jag måste gå ner några kilon i vikt.
 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sen glo på tv och slappa.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0