Tisdag natt.

Hej Raffe.
Ikväll har vi haft jättekul.
Vi spelade plump. Då jag och Malin var ihop så lärde hon mig att spela plump. Det var tider det. Jag har inte spelat det sen dess och hade glömt hur kul det var. Vi spelade två omgångar och det lär bli mer av det.

Nu har vi kommit upp till oss och Bellan ligger och kollar ice age och Tristan ligger på Bellas mage o h gosar. Dom ser jättesöta ut.

Middagen var jättegod. Jag åt så mycket att jag höll på att spricka. Korngrynspytt är verkligen väldigt gott.
I morgon blir det köttbullar med gräddsås och potatismos.

Nu skall jag flyta in i filmen. Sen är det lite sussa kudde tror jag.
Natti natti alla läsare.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0