Söndag.

Hej Raffe.
I dag är det söndag. Så i dag tog jag en skön sovmorgon.
Jag skulle åka ut på landet i dag och plocka lingon. Men jag känner att jag inte har någon ork till det.
Jag har suttit och knåpat lite med movie maker med bilder och videoklipp efter gårdagens besök på skansen.
Det klippet blev ganska bra tycker jag. Du hittar det här. Det var jättekul i går.
Bella är nöjd som sjutton med gårdagens besök på Skansen.
Hon fick autograf och så fick hon en puss på kinden av Yohio och hon fick en cd skiva.
Efter uppträdandet så gick vi runt på skansen. Heidi och hennes barn var med också. Det var en 100% lyckad dag.
 
Efter skansenbesöket så gick vi och åt asiatisk buffé. Det var riktigt smarrigt.
Bellan och jag var inte hemma förän strax efter nio i går kväll.
 
I dag blir det lugna puckar. Tänkte gå upp å handla om en liten stund. Något annat avancerat skall jag inte göra utan tänker helga vilodagen.
 
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0