Sista dagen på semestern.

Hej Raffe.
I dag är sista dagen på semestern.
I går åkte vi hem från landet. Det har varit jättemysigt på landet.
Men när vi skulle hem i går så blev det efter Tristans vilkor. Han hade bestämt sig för att inte åka hem förän på kvällen. Jag körde hem bella och all packning på dan. För Tristan syntes inte till. Han ville fira semester till fullo :).
När klockan var strax efter nio i går kväll då kom tistan in och jag och Tristan kunde åka hem.
 
Idag blev det en riktig sovmorgon igen. Men garanterat den sista på väldigt länge (Känns det som).
I dag skall jag tvätta och städa och fixa till i garaget. Sen skall vi fira Caroline. Hon fyller år i dag.
Vi skall i väg och äta på kina restauarang vid fem tiden. Det skall bli gott. Det var länge sen jag åt asiatisk mat.
Så den här dan kommer att bli stressig om inte jag sätter fart nu.
Skriver kanske mer i kväll.
Ha en bra dag allihop!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0