Natten till lördag.

Hej Raffe.
Vi åkte inte hem idag. Vi åker hem i morgon (lördag).
Det har varit en helt underbar dag idag.
Efter en lång och skön sovmorgon och god frukost så åkte vi över och gick på promenad och fiskade på jungfru huvud. Vi gick upp till toppen där och fotade. Jättefina bilder och videoklipp fångade jag med kameran. Och det skall jag använda när jag gör filmer i datorn.
Efter det åkte vi tillbaka till frinsholmen och fikade och kopplade av nästa helg skall vi plocka blåbär på jungfru huvud. Det var Så mycket blåbär där. Så vi skall plocka där och frysa ner till vintern.

Efter middagen så åkte vi och fiskade.
Bellan och jag la oss vid grynnan på baksidan av frinsholmen och fiskade. Det var kavis och helt underbart. 14 fina abborrar fick vi.
Så när vi fiskat färdigt så åkte vi tillbaka och grillade lite korv och tog en öl.
Bella grillade även abborre. Jag smakade av henne och gösses vad gott det var.
Nu har vi kommit till vårt krypin och jag ropade på Tristan och han kom in han med. Så nu har han fått middag och godis.

Så om man man avrundar den här dagen och kvällen så har den varit helt underbar.
På betyg-skalan 1-10 då ett är värdelöst och tio är absolut bäst. Så måste jag nog sätta tio plus.

Nu skall vi borsta tänderna och krypa i säng.
Natti natti alla och Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0