Natten till Fredag.

Hej Raffe.
Vilken dag det har varit idag.
Började med en skön sovmorgon och en god frukost som vanligt.
Sen blev det landbacken idag igen.
Igår kväll så dog min telefon när jag var hos Laijla och Christer. Den var stendöd. Den tog inte ens emot laddning. Snacka om naken jag kände mig utan mobil.
Så efter frukosten så drog jag till port 73 där tele2 ligger och lämnade in min telefon.
Det kommer att ta upp till 4 veckor att reparera telefonen. Så nu får jag använda min gamla smartphone.

Ikväll sprack det upp och det blev kanonväder. Precis lagom till grillningen.
Vi grillade både kyckling och fläsk filè. Det var smarrigt som fan.
Efter maten så åkte vi ut å fiska. Vi åkte ända bort till Enstenarna och fiska.
När vi kom dit blev det en riktig nostalgi tripp. Innan vi hade torpet så tältade vi ofta där.
Efter det så besökte vi vassen vid Östnora båtklubb på hemvägen. Där prövade vi att fiska gös. Men det blev inget den här gången heller.
Nu ligger jag och gosar med Tristan. Men skall tvätta av mig och borsta tänderna nu snart. För kuddarna roppar att jag skall nanna.
Sov sött alla gladan. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0