Måndag natt.

Hej Raffe.
I kväll har jag legat å kollat på filmen "Sömnlös i Seattle". Den är ruggigt bra tycker jag.
Den är lite tårfylld. Så jag kunde inte låta bli att fälla tår när jag kollade på den filmen.
 
Om man ändå kunde få uppleva den där pirrande känslan igen att va kär som i filmen.
Den 18 december 2010 hade jag den känslan. Och skulle vilja uppleva den igen.
Men jag vet inte hur. Skulle kunna betala för att få känna den känslan igen.
Jag vill ha den känslan och jag vill att den skall hålla i sig och att det skall va ömsesidigt från båda sidor.
Det skall ju finnas en partner till alla sägs det. Men det är nog så att jag skall va singel.
Det finns nog ingen som jag skall va med. För då skulle jag ha hittat kärleken som aldrig försvinner.
 
Jag har även tvättat upp allt i tvättkorgen i dag. Så jag känner mig riktigt flitig :)
Och så gjorde jag en avancerad måltid idag som var jävulskt god.
 
I morgon skall jag ha sovmorgon. Sen skall Bellan jag och Tristan åka ut på landet.
Vi blir borta till på fredag eftermiddag. Och jag skall fortsätta att förbättra min solbränna.
Nedan är en bild från förra veckan när jag påbörjade min solbränna :)
 
Skall försöka plocka av lite vinbär i veckan så Laijla kan koka gelé och saft.
Nu skall jag slösurfa lite på datorn. Sen är det att krypa i säng och försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0