Måndag.

Hej Raffe.
Måndag igen och idag har det varit en SJUKT STRESSIG dag på jobbet.
Jag var helt slut i kropp och själ när jag kom hem. Så Bella föreslog att vi skulle åka och handla lite. Och det gjorde vi. Sen avslutade vi handlingen med McDonalds.
 
I dag har Bella börjat skolan. Så nu går hon i 7:1 EHHM. Snacka om konstig betäckning. När jag gick i sjuan så hette det 7B :)
Hon är supernöjd med sin klass och skola. Och jag är jätteglad över det. Hoppas det håller i sig bara.
 
Jag sneglade nyss mot tvn. Och där gjorde fritidsresor reklam. Asså. Blir man sugen eller sugen på att åka.
Caroline har åkt till Budapest och jag hoppas hon har superkul.
Jag skall fan åka jag med någon gång.
 
Med lite tur kommer min mobil i veckan som är inne på lagning. Sist jag kollade upp vart den var så var den på verkstad på reparation och väntade på reservdelar. Hoppas det inte går att laga. För då får jag ut en ny :))
 
Nu skall jag ta en varm, lång och skön dusch. Sen är det lite tv som gäller.
Ha det gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0