Lördag kväll.

Hej Raffe.
En mycket varm dag har det varit idag.
E alldeles trött i hela kroppen och sönderbränd.
Vi har legat på bryggan hela dagen och solat och badat såklart.
40 grader i solen och 21 i vattnet. Nu är det sommarvärme.
Nu i kväll efter middagen klippte jag färdigt gräsmattorna. Det känns skönt att det är gjort.
Efter det så fikade vi. Laijla hade bakat äppelkaka med vaniljsås. Det är grymt gott.

I morgon skall jag åka hem och va hemma nån dag. Bella kommer på måndag och vi åker ut igen på tisdag.
Man får passa på att njuta nu när man bara har en vecka kvar på semestern.

Nu skall jag borsta bissingarna och lägga mig å lösa korsord innan jag skall sussa.
Natti natti där ute.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0