Friends på Skansen

Hej Raffe.
Fredag kväll nu och helgen är här.
I dag har jag tvättat och städat när jag kom hem från jobbet. Så nu är det fint här hemma.
I morgon bitti blir det ingen sovmorgon. Då skall vi upp och åka iväg in till skansen.
Sveriges största manifestation mot mobbning hålls till där i morrn.
Det kommer att va massor med artister där i morrn. Bland annat Molly Sandén, YOHIO, Jonas Gardell, Fjärilseffekten, Ulrik Munther, Oscar Zia, Tilde de Paula Eby, Isac Elliot, BASE23, Jan Björklund, Sara Damber, Lars Arrhenius m.fl.
Bellan vill se Yohio. Det är en av Bellas idoler. Min kusin med hennes barn kommer vi att träffa där inne också. För dom skulle också åka in å kolla på det.
 
Nu skall jag kolla lite på videoklipp på datorn innan jag somnar.
Ha det bäst alla och ha en trevlig helg.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0