Fredag kväll.

Hej Raffe.
I natt när jag skulle lägga mig såg jag en fästing på mig som hade satt sig fast. Jag fick bort den. Men, när jag vaknade hade jag huvudvärk. Då tänkte jag tillbaka på Malin och hennes huvudvärk.
Jag kommer inte kunna sluta tänka på det.
Den dagen Malin bev fästingbiten och blev sjuk så började Allt gå utför i vårt förhållande.
Innan var allt bra och inga problem alls. Inte vad jag förstod i allafall. Men nu vill jag inte tänka på det. Det är som det är nu.
I dag blidde det en ordentlig sovmorgon. Jag vaknade vid 11-tiden. Efter en ipren så blev det en god frukost ute i trädgårdsmöbeln. Det var jättemysigt.

Det har varit riktigt varmt idag. Hela 28 grader i skuggan och 21 grader i vattnet. Så det har varit mycket sol & bad idag.
Jag har röjt lite både vid nya badplatsen och vid min båtplats. Känns skönt att det är gjort.
Nu ikväll har jag klippt en av gräsmattorna. Den andra skall jag klippa i morgon. Det luktar så gott om nyklippt gräsmatta.
Nu skall jag kolla på filmen "The Golden child".
Ha en trevlig kväll alla läsare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0