Äntligen fredag.

Hej Raffe. Då är det äntligen fredag. Jag är helt slut som människa. Så den kommande helgen är verkligen efterlängtad.

Jag kom ut på landet för en stund sen. Jag har packat upp och kommit i ordning.
Laijla och Christer kommer ut snart. Då skall vi äta middag. Känner mig en aning hungrig.
Vi skall äta makaroner och köttfärssås.

I morgon skall jag ta mig över till jungfru huvud. För jag skall plocka blåbär där. Jag hittade min bärplockare hemma som jag tog med mig. Så vi får se hur det går med den. Tänkte försöka plocka ett par liter så jag har att frysa in till vintern.

I morgon kväll blir det kräftskiva. Det blir supermysigt och gott. Jag köpte med mig en hummer och en stor påse räkor också. Laijla skall göra en västerbottenostpaj. Och det är ju så sjukt gott.

Nu skall jag lösa lite korsord innan Laijla och Christer kommer. Ha det bäst alla.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0