Torsdag.

Hej Raffe.
Jag gick tidigare i dag från jobbet. För jag hade tid vid läkaren.
Nu skall jag äta lite kapslar i 4 veckor. Efter det om det inte blir bättre så skall jag göra en gastroskopi undersökning. Så jag hoppas på att mina magbesvär blir bättre.
 
Efter dom här fyra veckorna skall jag komma tillbaka och vi skall prata om mitt rökavvänjningsprogram.
Den här gången kommer jag att få Suban utskrivet. Flera av mina vänner har ätit det när dom skall sluta röka och dom har lyckats. Så nu ser jag verkligen fram emot det här. Jag vill verkligen inte röka.
Och nu har jag ingen som jag pussar på som röker, så nu blir jag inte frestad av det.
 
Vi pratade på jobbet om det här med att sluta röka. Vi är ett antal som skall försöka oss på det här med att bli rökfri igen. Den här gången skall jag inte göra uppehåll utan jag skall sluta. Det kommer at bli lättare den här gången också känner jag på mig. Jag har ju ingen flickvän som röker nu och Håkan kastar jag ut om han röker här hemma. Asså. Jag skall va så strikt med rökningen nu. Ingen ciggarettlukt eller rök får förekomma här hemma.
 
För om det här skall fungera så måste det bli förändring!
 
Med tanke på min uppånervända mage så blir det annan kost nu också. Så till middag vet jag inte riktigt än vad det blir. Men det visar sig.
Nu skall jag städa lite här hemma.
Ha det bäst alla läsare!
Pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0