Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och i dag var nog den slöaste dagen på väldigt länge.
Plocksystemet fungerade kanske en halvtimme på jobbet i dag av alla timmar på jobbet. Det var katastrof.
Om dom får i ordning på det tills i morrn så lär det vara jobb upp över öronen.
 
När jag kom hem från jobbet så blidde det lite middag. Pasta med korv blev det i dag. Jag orkade inte göra något avancerat.
Nu har jag legat och kollat på film och tv och tänkte gå lägga mig snart. Jag har sån äcklig huvudvärk i kväll. Jag vet inte varför. Men jag har tagit två alvedon så en skön säng nu så skall det nog ge med sig.
 
I morgon är det lillördag och något speciellt blir det inte då förutom att jobba och sen bara slappa.
Måste erkänna att jag är lite orolig inför läkarbesöket på torsdag. Men det går nog bra.
Nu skall jag borsta bissingarna och gå och lägga mig.
Natti natti och kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0