Tisdag.

Hej Raffe.
I går blev det inget skrivande. Igår hade jag en datorfri dag.
Jag kom nyss hem från årsmötet med båtklubben. Det var trevligt att träffa alla medlemmar.
 
Jag har fått tag på den gammla tv serien Rederiet. Många av er som läser kommer säkert i håg den serien.
Alla avsnitt som gick då, har jag fått tag på. För er som inte kommer ihåg vad Rederiet var, så kan du läsa här.
Asså. Den är så sjukt bra. Har man börjat kolla på den så kan man inte sluta.
Så det är det jag kollar på nu på min tv :)
 
I dag deklarerade jag också. Så nu är det bara att vänta på de goa skattepengarna som skall komma.
En del försvinner med en gång när dom kommer in på kontot. För jag skall betala tvn som jag köpt. Sen vet jag inte vad jag skall göra med dom resterande tusenlapparna. Men det visar sig.
 
Nu skall jag gå och lägga mig på soffan och kolla på rederiet tills jag går och lägger mig.
Jag skulle igentligen behöva dska och snygga till här hemma. Men det finns en dag i morgon med. Så då fixar jag det då.
Ha det gott alla läsare!
Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0