Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och det var lagom mycket på jobbet i dag.
När jag stämplade ut så hade jag hunnit med allt jag skulle göra i dag.
I dag gick jag ifrån på jobbet. Jag var till Synsam och hämtade mina nya glasögon.
Nu ser jag ordentligt igen. När jag fick på mig dom så var det som en ny värld öppnade sig :).
 
Till middag i dag blir det lassagne. Det skall bli jättesmarrigt.
Jag skall börja göra matsedel här hemma.
Det fanns en förut under ett tappert försök. Men det sket sig.
Men jag skall börja med den igen och sen skall jag börja handla och följa den.
 
I morgon blir det inget skrivet. För att i morgon är en datorfri dag.
Kanske skriver mer i kväll. Men nu skall jag gå och fixa middagen.
Hörs!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0