Tisdag.

Hej Raffe.
Idag har det varit en lång dag på jobbet. Så nu är jag helt slut som människa.
I går skrev jag inget. Jag hade en datorfri dag.
 
I går sjösatte jag jag båten och nu är hon redo att ta mig ut till "Längtan".
Det skall bli så underbart skönt att komma ut.
Jag tänkte åka fredag eftermiddag och komma hem söndag kväll.
Asså som jag har längtat efter att få åka ut på landet.
Jag tror ingen kan fatta hur jag har gått å längtat.
 
Jag kommer ihåg när jag och Malin var i hop när vi åkte ut. Det var kul.
Men nu är inte hon med leken längre så nu blir det bara Bellan och jag.
Malin får leva på minnena efter vi har vart där tillsammans. Likaså jag.
Men jag behöver inte bara leva efter minnena, utan jag har ju den turen att jag kan va däär hur mycket jag vill och precis när jag vill (Nästan).
 
I dag skall jag över till fam Lindén å äta. Lax med potatis och god hollandessås. Det skall bli smarrigt.
Sen skall vi bära lite kyl och frys.
Dom har köpt nytt till sitt nya kök och jag skall få deras gamla frys och deras gamla kyl skall på återvinningen. Jag lär ha träningsvärk i morgon :)
 
Annars blir det bara slappa i kväll. Jag har inte planerat något invecklat förutom att jag skall upp till affären sen.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Hörs!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0