Söndag natt.

Hej Raffe.
I dag åkte vi ner till sjön för att fiska på isen.
Det blev ingen fisk. Men fan så skönt det var att komma ut.
Robert och Laijla satt kvar och fiskade medan jag och Christer gick ut till Frinsholmen.
Vi gick på isen. Det knakade och sjöng om isen i mellanåt. Men ut kom vi och när jag kom ut så Blev jag påmind om hur underbart det är där ute. Jag tog en massa bilder från dagens utflykt. Men jag lägger ut dom sen. 
Så nu längtar jag något så fruktansvärt ut på landet.
 
När vi kom hem så åt vi middag hemma hos Lindén. Det blev så mycket mat kvar sen i går. Och det var lika mysigt i dag som i går.
Men maten smakade jättegott i dag. Men det är nog för att man har varit ute största delen i dag.
 
Klockan har slagit över midnatt nu och jag tänkte fortsätta kolla på filmen "Ett päron till farsa nu".
Dom filmerna är hur bra som helst.
Sen är det nog sängen. Natti natti.
Pösssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0