Söndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Efter en underbar sovmorgon så vaknade jag att Tristan satt å bet mig i fingrarna.
Han tyckte inte jag skulle sova längre.
 
I förmiddags åkte Bella och jag på shoppingtur. Bella behövde lite nya kläder och jag köpte mig ett par nya skor som jag skall ha nu när jag börjat tränat.
Slank även in på Synsam och gjorde reklamation på mina glasögon som har blivit repiga. Så nu skall jag få nya glas i dom. Köpte såna där solglasögonklipps till mina glasögon. Det känns otroligt skönt med dom när det är stark sol ute. Så jag känner mig jättenöjd med min shoppingrunda i dag.
 
När jag och Bellan kom från affären så var det dags för en långpromenad.
Laijla och jag gick en lång promenad. Sträckan på den var ca sex kilometer.
Förra helgen när jag och Christer gick ut till landet på isen så var det en sträcka på ca 4,5 kilometer.
Så på en vecka har jag gått mer än en mil. Och det känns jätteskönt.
Det här är början på ett nytt liv :)
 
Vet inte vad som har hänt med min kropp.
Men sen jag blev av med min brännande smärta i min mage så känns det som jag fått mer gnista.
Det är roligare att göra saker och sen det här med rökningen som jag håller att peppa mig inför.
Det känns så otroligt bra.
Nu när jag har satt igång med lite träning och skall sluta röka som kommer att bli mycket lättare den här gången nu när jag inte har en flickvän som röker när man försöker sluta röka. Så kommer allt kännas så otroligt skönt.
Det känns som jag kommer att lyckas till 100%.
 
I går fixade jag i ordning mitt Skype. Msn fungerar ju inte längre eftersom Skype och msn har gått ihop. Så nu är mitt Skype fixat.
 
Nu är jag lite svettig efter vår promenad så nu skall jag ta en skön dusch. Sen är det dags att sparka igång med middagen.
Ha en bra dag alla läsare!
pössar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0