Måndag.

Hej Raffe.
I dag är jag vädersjuk. Men samtidigt är jag glad att det regnar. För då försvinner den här äckliga snön.
Den här dagen har varit lång. Och jag har haft hemlängtan den största delen av dagen.
 
I morgon skall jag upp till synsam å hämta mina nya glasögon. Det kommer nog bli en helt ny "wowupplevelse" när man får på sig dom nya ögonen haha.
 
I dag blir det kyckling med Jasminris och en uncle bens sås
Maten är klar om ca 40 minuter. Och fram till den blir klar så skall jag bara slappa.
 
Funderar på att sätta ut en kontaktannons och se om man finner någon lycka.
Jag saknar att ha en partner att dela mitt liv med.
Men den här gången skall jag va kräsen. Ett distans förhållande är bara att utesluta.
För det har vi sett hur det fungera. Så nej tack till det.
Vi skall ha någorlunda samma intressen. Jag skall få träffa min flickväns kompisar och släkt, eftersom hon kommer att få träffa mina vänner och släkt. Och det skall inte vara någon hemliga Arne stuk. Jag har lixom fått den grejen att växa upp i halsen på mig att jag bara vill må illa av det.
Den jag träffar skall inte ha något emot att bo här. Eftersom jag inte Kan flytta på mig som det ser ut nu.
Hon skall vilja bo i hus i framtiden, å inte va så jävla modefixerad (För det fina sitter inte i kläderna).
Hon skall gilla att gå på bio ibland och hon skall tycka precis som jag att kroglivet är över och att det inte är kul längre. Vi skall kunna hjälpas åt i hemmet, ha delad ekonomi..
Asså, jag kan skriva om det här hur länge som helst. Men det är nog ingen idé. För det finns nog ingen som stämmer över ens med det jag har nämt redan. 
Men jag skall göra ett försök. Jag har ju inget att förlora.
 
I kväll efter maten skall jag sätta mig med Bella och hennes läxor. Hon kanske tycker det är kul om jag sitter med henne och stöttar.
Sen efter det blir det nog några avsnitt av rederiet.
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs alla läsare!
Pöss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0