Måndag.

Hej Raffe.
I dag är jag slut som människa så i dag blir det inte så långt blogginlägg.
Asså. Helgen var ju helt underbar.
Projektet att skapa en ny skyllt till bryggan är färdigt.
Den sitter på plats nu och den är jättefin tycker jag.
Kaminen står på plats och den är lätt å tända och den ryker inte.
Asså så jävla underbart att kunna få varmt å skönt där ute nu.
Så här ser det ut nu när den står på plats.
Nu ser man också att det ryker ur röret på taket :-)
Nu när jag har en annan båt så föredrar jag att dra upp den på stranden där ute.
Det känns tryggare att ha den så.
När kvällen kom så fångade jag en fin bild som jag inte kunde motstå att fånga med kameran.
Det blev lite gottis och tv på kvällskvisten. Jag somnade framför tvn (Som vanligt).
Men där ute är min kropp som förbytt. Jag njuter i fulla drag när jag är där ute.
 
PÅ söndagen så hade jag planerat att åka hem tidigt så jag kunde ta hand om hemmet.
Men det blidde inte så. Jag började kratta och vårstäda där ute.
När vi kände att vi hade gjort lite nytta så grillade vi korv där som middag så slapp man äta när man kom hem. Det smakade jättebra :-P
Så helgen var helt undebar.
Vi skall åka ut över valborg till landet. Det skall bli jättemysigt. Vi skall tända en liten eld där ute och grilla lite gott.
 
Till middag i dag blir det spagetti och köttfärssås. Det är ju bara för gott det med.
Sen blir det nog bara slappa vid tvn. Skall damma av några avsnitt av rederiet tänkte jag.
Den är ju så bra att det är svårt att slita sig.
Ha det gott alla och pussar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0