Lördag morgon.

Hej Raffe.
Vilken underbar sovmorgon det blev i dag. Vaknade runt halv tio.
I dag har jag inte planerat så mycket. Skulle åka och fiska ute på Gålö i dag. För isen har gått upp där ute.
Men jag vet inte. Skulle behöva ta hand om hemmet också.
Sen skulle jag behöva göra färdigt frinsholmenskylten i dag. Den är nästan klar.
Sen e det skönt å inte göra något alls så slappa ligger högst upp på "ToDo-Listan" idag.
 
Semestern som jag har planerat har dom inte gått ut med att den är godkänd på jobbet.
Men jag har hört från säkra källor att den är godkänd så nu kan jag börja planera min semster :).
På semestern skall Bella och jag åka in till Skansen. Vi har bestämt att vi skall gå på allsång i år också.
Den som bara har sett det på tv kan inte föreställa sig hur det är att se det live.
Så en heldag på Skansen blir det i år.
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Skriver väl mer sen antagligen.
Ha en bra lördag alla läsare!
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0