Lördag morgon.

Hej Raffe.
Skulle ha skrivit när jag kom hem från jobbet i går men orkade inte..
 
Det blev en skön sovmoron nu på morgonen.
Jag vet inte vad jag drömt i natt. Men jag vet att mina drömmar har varit överaktiva i natt.
Har ett svagt minne av att jag var med i serien Rederiet.
 
Så vad händer i dag då?
Det är ju inte gjort för något annat än att städa. Det regnar ute och det är inget skönt å va ute. Så i dag tänkte jag städa och göra fint hemma.
 
I går kväll fick jag telefonsamtal från Synsam.
På tisdag skall jag hämta ut mina nya glasögon. Skall bli skönt å få nya glas.
 
Nu skall jag fortsätta att dricka mitt goda morgonkaffe och slösurfa lite.
Ha en bra lördag alla läsare.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0