Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Nu är det äntligen fredag igen.
Veckan har varit ganska slitig. Men nu är veckans arbete historia så nu tänker jag koppla bort det.
 
När jag kom hem så började jag tvätta med en gång. Det är skönt å få det gjort.
Till middag vet jag inte vad det blir. Men något gått blir det.
 
Annars blir det ganska lugnt i kväll. I morgon skall jag åka ner till båtplatsen om det är väder till det.
Jag tänkte bottenmåla båten.
Jag var ner till sjön igår. Och som det såg ut i går så kommer jag att kunna sjösätta till nästa helg. Å då måste båten vara klar.
Nu skall jag spela lite dator innan jag skall börja med maten.
Ha en trevlig fredagkväll alla läsare.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0