Underbart.

Hej Raffe. Nu är allt städat och vad skönt det känns. Ligger sängkläder i tvättmaskinen som jag skall hänga bara.
Jag köpte sängkläder på ikea när jag var där och känner att jag vill tvätta dom innan jag använder dom.
 
Jag har även kontaktat mäklaren nu så vi får se vad det spännande mötet ger. Det är fan så jag har fjärilar i magen.
Asså. Jag blir så glad av allt.
1. Jag kommer att bli skuldfri när jag säljer
2. Jag kommer att få ett billigare boende
3. Jag kommer få mindre utgiter
4. Jag kommer att få mycket pengar kvar efter räkningarna
5. Jag kommer att bli rik :D
 
Då kan man inte slå mig på fingrarna att jag inte har ordnad ekonomi haha.
Nu skall jag byta om och sen åka och jobba. Hörs!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christman

A bestfriend and i also want to create the operating a blog webpage, but we don't know the one to utilize. Most people simply will probably only be publishing occasional items around certainly not we'd like the website to become pleasurable plus creative, an excellent drab style..

2012-10-10 @ 04:48:34
URL: http://my.opera.com/evabenward/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0