Torsdag.


Hej Raffe.
Snart är det fredag och det känns ju inte alls fel tycker jag.
På lördag fyller syrran år och det skall vi fira ute på landet. Det skall bli trevligt.
Då får jag ta med mig laddaren så jag kan msn:a med min älskling via telefon :).
Vet inte riktigt vilken dag jag åker ut och kommer hem. Eller om det blir hela hlegen där ute. Jag har inte bestämt mig. Tänkte ta dagen som den kommer.
Vet att gräset måste klippas där ute. Det är högt som fan.
 
Jag vet inte vad det är för fel på mig i dag. I dag känner jag mig röksugen. Men jag försöker hitta på saker hela tiden så jag skall glömma att jag är röksugen. Det måste va en dag med (tre) i. Jag har inte räknat efter. Men det skulle inte förvåna mig. Och jag kommer inte att tända en cigg. Jag hatar ciggaretter.
 
Efter jobbet var det bara att åka hem å byta om och åka i väg till Hanba. Medan bella var där så gjorde jag en lite shopingrunda. Men jag hittade inget speciellt. När Bella var klar på Hanba så åkte vi till McDonald's.
Dät blev det en varsin Big mack & Company. Bella tog vanilj milkshake till sin burgare och jag tog vanlig cola.
Sen tog jag sånna där hot wings. Dom är snuskigt goa.
Besöket var lite så här att jag tycker Bella är så duktig på såna här möten och det är inte mer än rätt att pappa kommer med lite belöning då. Och vad sitter inte mer rätt då än McDonald's.
 
Nu skall jag pula lite i hemmet, tvätta och så.
Sen skall jag msn:a med min finaste innan jag skall nanna.
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0