Torsdag kväll.

Hej Raffe.
Kom hem från jobbet för en stund sen.
Asså. Snacka om sjukt mycket det är på jobbet och det blir fan inte bättre. Känns nästan som Axstores är på väg ut för ravinens kant.
Jag åkte bort till ribby konsum efter jobbet för att köpa lite mat till Tristan. Så i kväll skall han få kyckling i sås.
Själv skall jag ta mig ett par mackor och ett glas oboy. Efter det blir det en skön dusch. Sen är det tv soffan som gäller fram till jag skall sussa.
 
Asså. I mitt liv händer saker hela tiden. Och det är visserligen bra. Men det måste finnas någon hejd på det roliga någon gång. Skriver mer i den privata dagboken om det.
I morgon skall jag sätta mig och formulera ett mail som inte kommer att bli det lättaste.
Det kommer att handla om hur jag har det, och hur jag vill ha det. Och inte hur andra vill ha det.
Asså. Jag är urdålig på att skriva mail. Men måste ju finnas någon sorts hjälp någonstans.
Om inte jag skriver detta mail så kommer det att fortgå i samma bana hela tiden. Och jag finner mig inte i det. Det måste finnas kompromisser. Enklast vore om jag kunde ringa. Men när jag inte har något nummer att ringa så får jag skicka ett e-mail. 
Hur som helst så måste jag tänka ut innan jag skriver så det inte blir fel.
Och nu orkar jag inte skrivamer i kväll.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0