Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag och känner mig lite småtrött. Skulle ha åkt ut på landet redan i morse. Men när klockan ringde så stängde jag av den och råkade somna om. Nu när jag vaknade så kände jag att det är ingen idé att åka ut på torpet. Eftersom jag börjar jobba klockan tre.
Jag åker i morrn i stället. Jag börar tidigare då och slutar tidigare. Sen har jag hela helgen på mig att vara ute på torpet.
Så nu när jag sitter och intar mitt morgonkaffe så sitter jag och flurar på om jag skall gå ut i skogen och plocka lite svamp. Appropå morgonkaffe. Jag börjar få tillbaka att kaffe är ganska gott. Det försvann i samband med mitt "sluta röka" Men kaffe är gott i bland i allafall.
 
Nu skall jag klä på mig och bege mig till skogen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0