Torsdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en bra dag. Lite stressigt. Men jag har varit på ankomstsidan och jag sitter på trucken och jag fick beröm idag av våran platschef. Han tyckte jag var duktig. Det är kul å håra sånt.
När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om. Sen drog vi i väg till Haninge. Bella skulle på Hanba i dag och jag passade på att göra min shopingtur. Men tiden han inte med. så jag hämtade Bella från Hanba vid halv sex och sen fortsatte vi att handla.
Vi gick till C O och handlade och sen gick vi in i ett par klädesaffärer. På C O köpte jag en ny fritös.
Det var ett riktigt fynd. Och jag har saknat fritösen i hushållet.
När jag och Malin var i hop, när hon flyttade hem till mig, så slängde jag min fritös tillsammas med mycket annat som jag ångrar Jättemycket i dag.
Men nu har jag en ny fritös och massor av god mat skall det bli med den.
 
När vi hade handlat färdigt så gick vi till McDonalds och åt middag.
Det var gott. Men nu får det va bra med McDonalds på ett tag. Har blivit två gånger den här mådand redan.
I morgon till middag blir det kött och friterad pommes och bea. Det skall bli smarrigt.
Jag köpte även ett nytt usb minne på C O. Så nu skall jag tänka över mina filmer jag har på datorn till minnet. Och i kväll blir det nog en wallander film.
Sen blir det knopplådan. I går slocknade jag vid tiotiden. Blir väl något liknande i kväll.
Nu orkar jag inte skriva mer. Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0