Tisdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit lika stressigt på jobbet. Från och med morgon börjar tvåskift på jobbet.
Och dom skall ta in mer folk. Äntligen har Axstores fått upp ögonen att allt håller på att skita sig.
Men nog om jobbet nu. Att jag skall ha så svårt å släppa jobbet när jag kommer hem. Känns som man jobbar dygnet runt typ ibland. För man tar med sig jobbet hem och planerar i i huvudet hur jag skall jobba dagen efter. Känns lite jobbigt faktiskt.
 
När jag kom hem så la jag mig på sängen en snabbis för jag kollade msn på telefon  om jag kunde hitta en intressant person där *fnissar* Men nä, inte den här gången. Så jag gick och började jag med maten.
Till middag i dag blev det blodpudding.

Det ser fan inte gått ut nu ser jag :S.
Men det var faktiskt gott. Jag har inte ätit det här på länge. Jag minns inte när faktiskt. Det måste va några månader sen. Det var en som lärde mig att äta med rivna morötter till. Det hade jag aldrig ätit tidigare. Men det är gott. I morgon blir det nog pannkakor.
 
Asså. i kväll trodde jag att ajg skulle slå mig fördärvad. Jag halkade i duschen och slog i med en duns med rumpan i golvet och bakhuvudet i väggen. Vad jag halkade på berättar jag inte här. Det blir så pinsamt då :D.
Har lärt mig en läxa i allafall haha.
 
Nu skall jag gå och värma en kopp te med lite honung i. Det skall va bra för både kropp och själv säger dom lärda.
Skriver mer i morrn. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0