Tisdag.

Hej Raffe. I dag var det skitjobbigt att gå upp. Grått å kallt och trött som fan. Jag hatar verkligen mornar. Speciellt när man börjar klockan sex på morgonen.
 
En vän till mig som skulle plugga till något bättre har hoppat av studierna. Asså. När man har gått så långt å hoppar av så vet inte jag vad man tänker med. Det enda som kretsade i huvudet innan studierna var att plugga. Ge upp Allt för studier osv. Och när det blir lite knas i livet så hoppar man av plugget och flyttar tillbaka till Stockholm. Snacka om sjukt. Jag finner inga ord. Men ett val är ett val. Hoppas att valet var värt allt.
 
I kväll till middag åt vi ugnstekt kyckling och ris och en god currysås till. Det var verkligen gott.
I morgon blir intressant att komma till matbordet. För Bella skall göra maten då :)
 
När jag kom hem från jobbet i dag så fick jag någon konstig energikick. Jag städade hela kvarten och tvättade upp tre maskiner tvätt. Känns skönt att ha skiten gjort nu.
 
Nu skall jag hoppa in i en varm och skön dusch. Sen är det tvsoffan som gäller.
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0