Söndag.

Hej Raffe.
Söndag och en jättesovmorgon har jag tagit i dag. Jag vet inte vad som har hänt med min kropp. Men jag sover och sover tycker jag och det är jobbigare att gå upp på morgonen.
När jag hade gått upp i morse så var det lite god frukost som gällde. Sen åkte jag ner till sjön och öste båten. Fy fan vad vatten det var i båten.
Efter det så åkte jag hem till pappa och hämtade räkningarna som skall betalas. Jag hittade allt utom dosan till internetbaken. Så den får jag fråga om i morrn. För i morgon förmiddag skall jag hälsa på pappa på sjukhuset.
Jag har fixat så jag får komma dit fast det inte är besökstid. Men jag skall ringa i morrn till avdelningen och kolla så han är kvar för att eventuellt skall han få cellgifter i morrn.
 
Till middag i dag blev det korvgryta.
Det var länge sen jag åt det så det smakade. Jag fick den till och med att smaka som mammas korvgryta ;).
I kväll blir det film och mys sen sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0