Måndag kväll.

Hej Raffe.
Kom hem från scouterna i kväll och hade sjukt ont i huvudet.
Jag drog i mig två huvudvärkstabletter. All stress lämnade jag kvar på bryggan och sparkade i den i vattnet. Och jag åkte hem avslappnad och då kom huvudvärken.
När jag kom hem så satt jag mig vid datorn för jag längtade så mycket efter min underbara.
Asså jag är så otroligt förälskad att det går inte att beskriva. Jag är nog fan världens gladaste kille just nu.
 
I morgon är det åter en stressig dag och jag känner att jag måste gå lägga mig nu så jag orkar upp i morrn.
Jag skall försöka få orning på mina sovrutiner. Jag måste försöka komma isäg tidigare än vid midnatt.
Jag får börja käka mina atarax på kvällen som jag fick utskrivet förut. Tänke bara så jag kommer in i en rytm att gå lägga mig tidigt.
Men nu orkar jag inte skriva mer i kväll.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0