Måndag eftermiddag.

Hej Raffe. Idag är jag trött. Kändes jobbigt att gå upp i morse när man haft sovmorgon en vecka.
Så nu är det förmiddagspass en vecka. Nästa vecka är det åter sovmorgon :-)

Kärleken jag träffade på chatten för några veckor sen har jag inte hört av sen förra veckan. Känns inte bra. Jag vill inte ha det så och därför får det här rinna ut i sanden. Jag har mailat dom två senaste gångerna inte fått svar tillbaka. Jag vill ha kontakt dagligen om man skall försöka satsa på något. Det är det minsta jag begär.
Men men.Nu är det som det är. Jag kan inte göra mer så nu får det va så här.

Ikväll är det scouterna också. Och medan Bella är ute å seglar med dom så skall jag fiska gös. Hoppas jag får någon gös. För då blir det gös till middag i morrn.

Nu skall jag dammsuga innan vi skall iväg.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0