Måndag.

Hej Raffe.
Det har varit en lång dag i dag *Suck*.
När jag var på väg till pendeln vid sthlm södra i dag så mötte jag en tjej. Hon hade ett vackert leende och glimten i ögat och sa hej till mig. Hon var otroligt söt tycker jag. Det var inget vanligt hej kändes det som.
Hur som helst blev jag glad i allt elände. Det är så jag skulle vilja möta den tjejen igen på gatan.

Ikväll på jobbet kom jag ihop mig med chefen. Asså, hon är helt jävla fel funtad. Jag vet till 100% att jag hade rätt i diskussionen. Men ändå håller hon på. Säger bara en sak. Jävla klimakteriekossa!
Blir det inte bättre så får jag göra något åt saken...
Å det är ju inte så svårt..

När jag kom hem så var det lite mat och tvn som gällde.

I morgon är det städa som gäller och badrummet skall skuras från golv till tak.
Tänkte att Tristan skall få gå ut i morgon också om det inte regnar. Nu ligger han utslagen på sin soffa han är nästan en meter lång hehe.
Undra om han känner saknad av Atlas, Molly och sin föredetta matte Malin. Ibland ser det ut som han tänker på dom. Men då lägger vi oss och busar och gosar en stund, så blir allt bra. Men en sak förstår jag inte. Det är att han går och öppnar dörrar och skåpsluckor. Skulle va väldigt intressant å veta varför han gör så :))).

När jag kom hem från jobbet idag så började Tristan tjata om att vi skulle gå lägga oss. Men jag sa att jag ville kolla lite på tv innan vi nannar. Det var som om han förstod. Och han la sig på sin soffa (Smollans gamla soffa) och somnade.

Men klockan börjar bli ganska mycket nu så det börjar väl bli dags att gå lägga sig med fingrarna under täcket och drömma in i några goa drömmar.
Skriver mer i morrn. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0