Lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lördag och det regnar fortfarande. Asså Det får räcka nu.
I går hade jag svårt som sjutton å sova. Låg och tänkte på min underbara så det blev att jag låg och vred och vände på mig. Till sist tog jag två atarax och då dröjde det inte länge förän jag fick sova.
När jag vaknade i morse så hade jag sjukt ont i ryggen. Jag måste ha legat tokknas.
Men magen ropade på mat direkt när jag vaknade. Det var länge sen den gjorde det.
 
Håkan skall komma förbi och ta en fika om en stund. Efter det skall jag åka ner till båten igen och ösa. Den är väl halvfull med vatten igen.
I går kväll låg jag och kollade på programmet "Färjan". Det skall bli sjukt kul när vi skall ta en kryssning med Cinderella. Jag längtar faktiskt.
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0