Lördag eftermiddag.

Hej Raffe.
Kom hem från sös för en stund sen. Asså, jag är så ledsen inombords.
Hela vägen från sös så hade jag tår i ögat. Pappa såg inte ut som pappa längre och jag känner mig så hjälplös.
Fy fan vad livet är orättvist. 
På måndag skall dom sätta in cellgifter på honom. Vi får se om han klarar sig. Som han såg ut nu så kommer han inte att göra det. Men jag hoppas.
 
På vägen hem så stannade jag till på Lidl och köpte lite mat. I dag till middag blir det fisch&chips. Det skall bli smarrigt. Jag har inte ätit fisk på väldigt länge nu så det skall smaka.
I kväll blir det bara tv soffan som gäller och massor av godis. Det blir smarrigt.
Nu orkar jag inte skriva mer. Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0