Lill lördag.

Hej Raffe. I dag är det lillördag. Tänkte inte göra något speciellt i kväll.
men lillördag är ju ändå lillördag. Tänkte att jag skulle gottat till mig med något fikabrröd.
Men så tänkte jag på att det är varken bra för mig eller mina underbara dotter. Så jag tog på mig gymnastikskorna och begav mig ut i spåret och avverkade 3,8 km.
 
När jag kom hem så ställde jag mig vid den jobbiga diskbänken. Asså. Jag hatar å diska. Men nu är det gjort och jag känner mig glad. Sen känner jag ett speciellt rus i kroppen sen motionspåret. Det är precis som det frigörs något i kroppen.
 
Sen ja ramlade i duschen i går så har jag lite ont i armbågen och rumpan. Men det går över när jag gifter mig som min mamma sa när hon levde.
 
Appropå mamma. Gud vad jag saknar henne. Asså varje dag ägnar jag en tanke till mamma. Vet inte om det är normalt. Men jag lider inte av det.
Känns så knasigt at prata med kompisar om det när man behöver prata av sig. Dom har ställt upp så mycket och lyssnat. E rädd att dom skall tycka att jag är skitjobbig som ältar hela tiden. Så jag har börjat burit inom mig.
 
Det blidde inte pannkaka  i dag till middag. Det blev pasta och köttbullar och grönsaker.
I morgon skall Bella till Hanba också. Första gången på termin 2.
Så jag skall köra henne till Haninge. Medan hon är där så tänkte jag strosa omkring i Haninge Centrum.
Skall va där vid fyra i morrn och det skulle hålla på ca 2 timmar har jag för mig. Så vi är hemma igen efter kl 18.
 
Jag har inventerat garderoben jag har.
Strumpor behöver jag inte. Men någon skjorta, några t-shirt, någon långärmad tröja och ett gäng nya kallsonger. Kallingar finns det en hel uppsjö av i butiken.
Men jag vill ha kallingar som är siden och så vill jag ha i bommul och det är boxer som gäller. Å jag vet inte vart jag skall hitta kallingar i siden som jag tycker är snygga. Det är svårt att hitta. Jag vill ha dom i rosa, rött, eller svart :))
Bellas garderob skall jag inventera också. Det är behov att köpa kläder där med. Asså. Hon växer så det knakar.
Så vi får väl se vad jag skall köpa där.
 
Nu orkar jag inte skriva här mer.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0