Lill lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lill lördag. Och både jag och bella känner oss hängiga.
Jag skulle behöva resa iväg någonstans känner jag. Någonstans där det är varmt och skönt.
Jag skall kolla vad fritidsresor har att erbjuda.
Frågan är bara när jag skall ha tid med det. Jag har ju en vecka semester sparad. Så jag får boka in den om jag hittar en resa.
I dag tänkte jag på Theresa. Jag undrar vad jag har gjort eftersom hon inte ville hålla kontakten. Allt rann bara ut i sanden typ. Omoget tycker jag att inte berätta att man inte vill längre utan bara kniper igen.
Jag skall ut på chatten i kväll och kollar om jag hittar någon intressant varelse. Har ju funkat två gånger så varför skall inte det funka en tredje gång :).
 
Till middag i dag skall vi äta våfflor med grädde och sylt tänkte jag.
Det var ett tag sen och det är gott.

I kväll skall jag inte göra något speciellt. Det blir soffan eller datorn efter kvällsduschen sen.
Nu orkar jag inte skriva mer. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0