Lill-lördag.

Hej Raffe.
Onsdag idag och halva veckan återstår.
Jag gick upp hyffsad tid i dag, så i dag har jag hunnit med en hel del. Jag har dammsugit och torkat golven och dammat. Snart skall jag vika tvätt och tvätta lite.
Igår när jag kom hem från jobbet så meckade jag lite bil. Så nu är den hel igen.
Jag har lust att åka ut till landet i helgen. Men skall eventuellt jobba. Så det blir nog att sitta hemma å lura. Jag skall ta tag i källaren på söndag. Det står så mycket där som jag inte vill ha där. Hoppas återvinningen är öppet då.
Jag satt och snackade med en kompis i går om tjejer. Han frågade mig varför inte jag skaffar nån.
Vad skall man svara på det??
Kollar man på dom jag haft så vettefan.
Den .ena går och är otrogen och den andra vet varken ut eller in och den tredje, ja, det är ingen idé att fortsätta att räkna upp dom. Jag har haft en jävla otur bara som inte träffat någon som älskat mig som dom har sagt. Och efter så många nitar så tappar man sugen.
Jag är den jag är och det kommer jag alltid att vara.
Jaja sa min kompis. En dag hittar du lyckan.
Haha. Det tror jag inte förän jag ser det.

Undra om golven har torkat nu..
Skriver mer sen kanske. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0